Kolakakor

Idag har jag börjat med att diska en hel helgs disk. Tro mig, det blir väldigt fort kaos i köket om man inte diskar. När jag var klar kom Gustav hem från jobbet. Iom att det är röd dag i morgon jobbade han bara halvdag idag, vilket för honom är till kl.11! Sen har vi käkat lunch på balkongen och nu ligger han och sover i soffan.

Själv har jag en plåt kolakakor i ugnen. För övrigt världens bästa kaka. Den går fort och är enkel att göra, innehåller inga konstiga ingredienser och är bland det godaste man kan äta till en kopp kaffe.
När de är klara ska jag väcka honom så vi kan ta oss ut på en springtur! Inte för att jag springer med honom, men det är alltid lättare att ta sig ut då man är två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0