Sena kvällar

För stunden har jag himla svårt att sova. Jag har vritid på dygnet åt helt fel håll. Eller egentligen borde det vara lugnt nu då jag har sommarlov (!) men imorgon ska jag upp på en utbildning om linjerådet på universitetet. Sen råkar det vara så att det absolut bästa med somrarna är (faktiskt snäppet bättre än sena kvällar) nämligen tidiga mornar. Precis innan det hunnit bli stekande varmt, fåglarna kvittrar och världen inte riktigt har hunnit vakna. Den tiden är bäst på dygnet tycker jag. Och då jag råkar vara en person som behöver på tok för mycket sömn om man jämför med medelsvensson kommer morgondagen bli lång, trots att jag inte börjar förrän klockan 9.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0