Dagen efter är aldrig rolig

Igår var det Eurovision och vi hade bjudit hit Wiklundhs eftersom det luktade lik hemma hos dem. Troligt har en råtta eller så gått och dött i väggen.. eller ventilationen.. eller nått sånt. För första gången på länge har 1) svenska folket röstat rätt och 2) europa röstat rätt. Det är inte ofta det händer! Det får nog bli till att boka Friends arena nästa år då. Eurovision 2013 i Sverige!
'
Nu på morgonen har Gustav stått och diskat bort all disk, och jag har torkat. Sen när vi var klara skulle Gustav sätta sig på balkongen.. men blev så här glad när han såg att någon annan var i soffan:
'
Och nej, det var inte jag. Det var en liten fågel som förmodligen skrämts in i fönstret hos oss och inte klarat det hårda glaset.
'
Eftersom det är jag som är mannen i vårt förhållande i sådana här situationer var det jag som fick lösa problemet. Fågeln har flygit vidare till de sälla jaktmarkerna och Gustav kan sitta i soffan och njuta av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0