Lite rosa

Så här rosa och och körsbärsblommig som min blogg är nu tycker jag att våren ska vara, alternativs ljust grön - så där som björkarna blir när löven börjar slå ut. På tal om vår så är den snarare nästan sommar just nu. Idag har varit en fantastisk dag! Jag, Gustav och hans bröder började dagen med att slå lite golfbollar på rangen i Kista. Sen blev det en sen lunch på deras altan där jag tror att de flesta av oss fick lite färg. Jag skiftar lite försiktigt mot rött medan de andra går åt det brunare hållet. Inte för att vi fick mycket färg, bara sådär liiite att fräknarna börjar ploppa fram i alla fall!
'
Vid 18 åkte vi hem igen och sen dess har jag varit ute och sprungit en sväng. Om tre månader är det tjejmilen och jag tänkte mig försöka springa den i år. Det ska ta 6 veckor att jobba upp konditionen så det är nog bra om jag tar det dubbla och börjar nu!
'
Senast utlovade jag lite bilder på lägenheten. De kommer här:
'
Vardagsrummet
'
'
'
Toaletten
'
'

Kommentarer
Postat av: Böni

Så jävla snyggt ni har gjort det hemma!! :D:D Jag dör !

2012-05-01 @ 21:14:14
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Böni

ps: jag ser fortfarande bara nyårsraketer och svart blogg.

2012-05-01 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0