Weekend

Helgen som var svischade förbi allt för fort. Helger har en tendens att göra det.
I fredags var jag med Amanda och fler från JF på en fest på Karlberg. I lördags passade jag och Gustav på att se ikapp oss med en del serier vi inte hunnit se. Sen hade han match. Så när han hade samling passade jag på att ge mig ut i skogen för en springtur, för att sen hinna duscha och se hans match. Inte för att det var så mkt att se, de spelade skitdåligt tyvärr, men vann ändå! I söndags var det städdag på Juristernas hus, och sen på eftermiddagen åkte jag med Wilkundhs och slog lite golfbollar. Kvällen avslutades med middag och film hemma hos Wiklundhs.
'
Nu är det ny vecka, och jag längtar mest av allt till nästa helg! På lördag åker vi till Prag för att spela golf! Så idag måste det fixas inför det! Man kan ju inte gå klädd hur som helst på en finare golfbana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0